این اطلاعات از وکلای دالاس رابرت ا. A. حفاظت از جراحت شخصی شما هزینه های پزشکی معقول هر کسی را که در خودرو شما زخمی شده است، پرداخت خواهد کرد و برای هرکسی که در خانه شما مصدوم شده است در اتومبیل دیگری مجازات خواهد شد. برای مثال، اگر محدودیت مسئولیت شما حداکثر تا 20 هزار نفر در هر فرد و 40 هزار مورد در هر حادثه باشد، شرکت شما بیش از 20 هزار نفر به هر مصدوم و بیش از 40 هزار نفر برای هر حادثه پرداخت نمی کند.  این شبیه به مسئولیت صدمه جسمی است به جز اینکه آن آسیب را به وسیله نقلیه دیگر نسبت به آسیب های جسمی آسیب می رساند.  این پوشش، شرکت شما به خاطر وسایل نقلیه ناشی از حادثه خودکار، بدون توجه به خطایی که دارد، پرداخت می شود. تعهد شرکت شما به پرداخت محدود به میزان پوشش شما می باشد. راننده زیرزمینی اگر یک راننده دیگر به شما یا مسافران شما آسیب برساند، و بیمه مسئولیت آن برای پوشش ارزش کامل ادعای شما کافی نیست، این پوشش این تفاوت را تشکیل می دهد.

Kraft & Associates خوشحال خواهد شد که شما یک بروشور رایگان ارسال کنید که بیمه اتومبیل را بیشتر توضیح دهد و راهنمایی در مورد کاهش هزینه ها ارائه دهد. از بیمه شما کرافت و همکاران می توانند توسط ایمیل در Automotive Gas Springs Manufacturers رد شوند.این پوشش همچنین به میزان بیمه ای که خریداری می کنید محدود می شود.این جایگزین برای بیمه مسئولیتی است که سایر رانندگان تولید کنندگان خودرو گازسوز این بخش از درآمد های از دست رفته خود را نیز تحت پوشش این نوع بیمه قرار می دهد. هزینه های بیشتر این هزینه را کاهش می دهد. این انتشار در  منتشر شده است.

تحت این پوشش، مهم نیست که در حادثه چه نقصی داشته باشد. قوانین کشورهای دیگر ممکن است متفاوت باشد. موتور محرکه غیرقانونی اگر یک راننده بیمه نشده آسیب برساند یا مسافران خود را، این پوشش ادعای شما را پرداخت خواهد کرد. نرخ بیمه اتومبیل به میزان قابل توجهی بسته به شرکت بیمه یا عامل شما انتخاب می شود، انواع و مقادیر پوشش شما می خواهم، و نوع ماشین شما درایو، در میان عوامل دیگر. کرافت، و بر اساس قانون تگزاس است. تعهدات شرکت بیمه محدود به میزان پوشش شما خریداری شده است. 100 عدد کاهش مییابد بدین معنی است که شما اولین 100 را پرداخت میکنید؛ شرکت بیمه می پردازد اگر شخصی را آسیب می گذارید زیرا شما بی دقت رانندگی اتومبیل خود را انجام داده اید، این پوشش نیاز به شرکت بیمه شما برای پرداخت مطالبه